niedziela, 26 stycznia 2014

SALE !

SALE %
Nie znam takiej dziewczyny która chodząc na zakupy po prostu się nudzi. Zwłaszcza jeśli jest tu mowa o wyprzedażach które według mnie są najlepszym okresem dla każdej z nas. : )
Ja staram się wybierać na nie , zawsze na początku czyli w dzień kiedy się zaczynają , wtedy można znalezc naprawdę niezłe cudeńka oraz rzeczy na które polowałyśmy już wcześniej , ale cena nie była dla nas przychylna.

ZARA - winter 2013.


Wybierając się w pierwszy dzień musimy liczyć się z tym , ze nie ważne do jakiego sklepu wejdziemy w każdym będzie mnóstwo ludzi zwłaszcza kobiet. Nie raz widziałam takie sytuacje kiedy kobiety wyrywały sobie z rak rzeczy. Musimy się liczyć także z tym  , ze te przeceny na początku nie będą oczywiście takie wysokie. Dlatego staram się  wybrać na zakupy w środku wyprzedaży jak i na końcu. Wtedy ceny  sa znacznie niższe i także można znalezc bardzo dobre jakościowo rzeczy. Często tak mam , że jak przyjdzie czas na wyprzedaże i jestem na nich na początku to cala swoja sumę pieniędzy wydaje od razu , po czym w czasie następnego wyjazdu widzę dana rzecz która kupiłam już wcześniej  przeceniona jeszcze o 30%.. LOVELY.
Jeśli pojedziemy na sam koniec wyprzedaży , czyli na te ostanie dni musimy liczyć się z tym , ze mogą w sklepach jak i na stronach internetowych zostać same duże rozmiary które nie będą dla nas dobre , zależy to także od typu sylwetki kobiety.
I oczywiście na koniec zawsze zostają te najgorsze typy , mam tu myśli , bluzki w których są dziury lub koszule przy których brakuje guzików.


street fashion


Minusem wielkich wyprzedaży  jest jednak to , że po zakupie danej rzeczy nie ma możliwości jej zwrotu czy wymiany na coś innego. Dlatego należy przemyśleć dany zakup i być naprawdę uważnym .
Ja kierując się po wyprzedażach zawsze szukam rzeczy które będą modne i przydatne na nowy sezon. Uwierzcie mi , ze na tegorocznych wyprzedażach znalazłam kilka rzeczy które będą leżały w mojej szafie w okresie wiosennym jak i letnim.




 xoxo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz