sobota, 15 marca 2014

Let's do this!

Nawał testów , projektów spowodował długą nieobecność tutaj . Ale teraz gdy mam już więcej czasu aby zając się nowymi postami wracam z podwojoną energią i nowymi pomysłami. 

Przez te kilka tygodni wiele się zmieniło , wiele się działo i przez te wszystkie sytuacje które się wydarzały nie miałam chęci aby tutaj wejść a myślę , że pisanie jak to mi jest zle i marudzenie , ze mam strasznie dużo do zrobienia  nie jest do końca interesujące.

HEALTHY!


 Postanowiłam coś zmienić , ostatnio dużo czytam na temat zdrowego odżywania , ćwiczeń , treningów. Oprócz tego śledzę metamorfozy różnych kobiet z Ewa Chodakowska. Widząc te wszystkie przemiany które są naprawdę imponujące , strasznie mnie  zmotywowały aby w końcu zrobić coś z moim ciałem i oczywiście zrobić też coś dla siebie .Tak więc zaczynamy! Na początek bieżnia , 10-minutowe ćwiczenia z Mel B i mniej słodkiego! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz