czwartek, 17 kwietnia 2014

BE BRAVE!

Let's start the day wit delicious breakfast!


Zawsze staram się jeść rano śniadanie , gdy czas mi nie pozwala zjeść w domu po przyjściu do szkoły kupuje kanapkę czy też batona. Zdaje sobie sprawie , że moje śniadanie powinno inaczej wyglądać i powinno się składać z innych składników. Jednakże takie śniadanie jakie mam każdego ranka w tygodniu daje mi dużo energii. Gdy przychodzi już weekend moje śniadanie wygląda znacznie inaczej. Jest ono bardziej pożywne i zdrowsze. Na pewno stawiam na owoce! Według mnie powinniśmy ich jeść jak najwięcej. Taka sama sprawa jest z warzywami. W moim przypadku coraz mniej jadam mięso i stawiam na sałatki czy też różnego rodzaju makarony. Są one łatwe do przygotowania i czas przygotowania nie zajmuje zbyt wiele czasu. :)

 HAVE A NICE DAY!





t-shirt - Pull&Bear

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz