piątek, 11 kwietnia 2014

Fashion is..

Styles



W pierwszym poście na blogu pisałam , że chciałabym go poświęcić przede wszystkim modzie .
Z czasem posty które dodawałam miały zupełnie inną tematykę ze względu na to , że chciałabym  aby na tej stronie każdy znalazł coś dla siebie. Chciałabym aby na blogu znajdowały się zdjęcia które inspirują a także które przedstawiają to co lubię ale i także moje życie codziennie. Jest Was coraz więcej , za co już teraz chce bardzo podziękować. To mnie napędza aby zaglądać tu częściej :)

Moda jest to pojęcie względne. Każdy interpretuje ją na własny sposób.Każda osoba jest inna , każdemu podoba się co innego , co oczywiście możemy zauważyć na ulicy. Według mnie to właśnie tam możemy zebrać mnóstwo inspiracji. Przez styl ubioru można także ocenić jaka ta osoba jest. Mimo , że jest takie przysłowie - Nie oceniaj książki po okładce myślę , że to jak się prezentujemy dużo wnosi. Nie mam tutaj na myśli , że znamy tą osobę już od podstaw. Ale po przez ubiór , styl można dużo wywnioskować. Musimy jednak pamiętać , że to nie jest najważniejsza rzecz. Ważne jest to jacy jesteśmy w środku , nasz ubiór jest tylko i wyłącznie dodatkiem do całości.
A ja mam dla was dzisiejszy outfit. Pogoda jest coraz to lepsza , wiec możemy już sobie pozwolić na półbuty i luzniejsze kurtki. Zimowe rzeczy chowamy w głąb szafy a na wierzch wyciągamy coś kolorowego.

Pastels






jacket - Stradivarius , t-shirt/jeans/sunglasses  - ZARA , shoes - ALDO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz