poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Good time.

Monday!



I już koniec tego dobrego :( Dzisiaj był ostatni dzień świąt.. Komuś udało się kogoś oblać lub został przez kogoś oblany? Ja nie dałam się tak łatwo i postanowiłam wstać jako pierwsza.
Z racji tego , że w środę już wracamy do szkoły i będe miała mniej czasu na zaglądanie i napisanie czegoś konkretniejszego , postanowiłam dzisiaj  zrobić dla was kolejny post. Tym razem ze strojem dnia. Będe się starała aby takich postów tutaj było coraz więcej. Z góry przepraszam , że te zdjęcia wyglądają jak wyglądają. Nie mam jeszcze mojego osobistego fotografa więc moje zdjęcia będą  na razie tak jak teraz. :)


Ostatnio pisałam , że na tą wiosnę stawiam przede wszystkim na wygodny i sportowy look.Dzisiaj postanowiłam od tego odejść. Według mnie każda kobieta ma swojej szafie chociaż jedna parę szpilek.
Jak dla mnie jest to MUST HAVE w naszej szafie ze względu na to , że przydają się przy każdej jakiejkolwiek ważnej imprezie. Jestem dziewczyną która uwielbia buty. Każdy kolejny zakup wiąże się z kolejna parą nowego obuwia. Jak dla mnie nie muszą być wygodne. Ważne jest jak się prezentują i jaka jest ich cena. Jednak przed każdym zakupem myślę nad tym czy one mi się przydadzą i czy będe miała je do czego założyć. Nie chce aby kolejne pieniądze poszły w błoto.



 Jeśli chodzi o dzisiejszy look to czułam się w nim bardzo dobrze. Luzne jeansy i luzna bluzka jest to idealne połączenie na taka typu pogodę gdzie temperatura sięga 20 stopni. Oczywiście na to założona miałam moją różową ramoneske. Myśle , że w takim zestawie każda dziewczyna czułaby się dobrze. Jeśli jednak nie znosicie szpilek możecie je zamienić na trampki a jeśli jest to jednak jakaś ważna impreza można do tego stroju dobrać baleriny i look bęzie równie dobrze wyglądał. :)

HOPE YOU LIKE IT!






jeans/shirt/glasses/bag - ZARA , shoes - Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz