piątek, 1 sierpnia 2014

NEW , NEW , NEW!

Hello!

Mamy czas wyprzedaży , ja jakiś czas temu pisałam tutaj o tym czego ja poszukuje na takich wyprzedażach.
Nie ważne czy  są one zimowe czy letnie.I wczoraj tak się złożyło , że wybrałam się z moja siostrą na małe zakupy. Kierowałyśmy się przede wszystkim tym aby kupić coś na wyprzedażach . Jednak jest to już koniec letnich przecen więc troszeczkę się spózniłysmy i zostały albo same duże rozmiary albo te o wiele za małe. Ja zazwyczaj mam tak , że kupie dana rzecz a tydzień pózniej czy właśnie na wyprzedażach jest ona przeceniona o 50%..

Jechałam na zakupy z przekonaniem , ze jeśli będe  chciała coś  kupić to będe kierować się tym , ze pozostał nam tylko miesiąc wakacji , zbliża się szkoła a co z tym idzie to- jesień. Dlatego tez według mnie kupowanie krótkich szortów czy krótkich bluzek nie jest dla nas  opłacalne.  I warto pomyśleć o czymś cieplejszym co nam się przyda na sezon jesienny zwłaszcza , że dużo sklepów na przeceny wyciąga swetry i spodnie których wcześniej nie mogłyśmy dostać albo które  leżały na półce w sklepie tylko kilka dni.

Zawsze przed przecenami patrze na nowa kolekcje. Jakie będą modne kolory , fasony , modele dodatków.
 I ja własnie dzięki temu na wyprzedażach znalazłam kilka perełek. Z których jestem strasznie zadowolona , że są one teraz  w mojej szafie .
Pokaże wam także rzeczy które udało mi się dostać  wcześniej.



Spodnie dostałam w Pull&Bear. Nie chciałam w ogóle  kupywać spodni , wolałam poczekać na nowa kolekcje. Spodnie są obcisłe , są również z wysokim ale najlepsza w nich była cena która z 139 zł została obniżona do 40zł.


Sukienka jest z ZARY , również z przecen. Nie wiem jaka była początkowa cena ale ja dostałam ja za 50zł.
Długo szukałam spódnic czy sukienek które pasowałyby mi do zakolanówek które kupiłam w zarze z przecen za 15zł. I wczoraj natrafiłam na ta sukienkę i bez długiego namysłu ja wzięłam. Myślę , że sukienka będzie równie dobrze wyglądać jesienią do rajstop , butów na obcasie i jakiegoś swetra.



Okulary jest to dla mnie rzecz uniwersalna. Ponieważ nosimy je i latem i zimą. Ja niestety moje ukochane okulary zgubiłam i strasznie ubolewam nad tym ponieważ pasowały mi one do każdej pory roku. 
Postanowiłam kupić nowe i długo szukałam okularów które będą idealne na każdy sezon. Niestety albo były za drogie albo po prostu były z przecen i wiekszość z nich była uszkodzona. Postanowiłam kupić te z Stradivariusa z lustrzanymi  szkłami . Nie wiem jak będą się spisywać w następnym jesiennym sezonie ale myślę , że jeszcze przez jakieś 2-3 miesiące będą okej.



Pierścionki kupiłam w H&M. Można je dostać chyba przez cały rok.Tak mi się wydaje. Długo się zastanawiałam czy je kupić , czy będe je nosić ale w końcu się zdecydowałam i po założeniu od razu mi się spodobały.




Znana pomadka BABY LIPS z fimry Maybeline, myślę , że jest hitem ale ja długo się wahałam ponieważ nie kosztuje ona w cale mało. Ale muszę przyznać , że  jest naprawdę świetna i na ustach prezentuje się bardzo ładnie.



Balsam do ust z NIVEA też nie należy do tanich. Ja jednak kupiłam go na przecenach za 8zł. Normalnie kosztuje chyba 10zł. Moja koleżanka jakiś czas temu go kupiła i zakochałam się w tym zapachu. Jest on lekki , waniliowy i też bardzo ładnie wygląda na ustach i dodatkowo działa nawilżająco.


I ostatnia rzeczą jaką kupiłam jest  odżywka do paznokci. Nie pamiętam ceny tej odżywki. Ogólnie chciałam kupić sobie odżywkę z EVELINE 8w1 i niestety jej nie było.
Mogę jedynie powiedzieć , ze ta odżywka jest tańsza niż ta z Eveline. Jakiś czas temu miałam zrobione żele na paznokciach. Postanowiłam sobie je zrobić na wakacje ponieważ wyjeżdżałam i nie chciałam codziennie malować paznokci ponieważ rok temu  po całym dniu w basenie miałam minimalna ilość tego lakieru na paznokciach. I właśnie gdy już zdjęłam  ten żel moje paznokcie wyglądały tragicznie.. Były jak papier. Dlatego też na drugi dzień kupiłam odżywkę.I muszę powiedzieć ,  że jak na razie sprawuje się bardzo dobrze.

Jak na dzisiaj to wszystko , zapraszam na kolejny post już niedługo. Mam nadzieje , że komuś pomogłam albo  cokolwiek poleciłam. : )

kisses!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz