sobota, 2 listopada 2013

COME ON!


Hello!
Aby założyc bloga myslałam już od dłuższego czasu ale z racji tego  , że zacząl się rok szkolny
i mam pełno nauki postanowiłam to przelożyc 'na pózniej'. Przekładałam to z dnia na dzień aż w końcu postanowiłam zacząc.
Na blogspocie jes to juz moj drugi blog. Swoją 'przygode' z blogspotem zaczełam 3-4 lata temu . 
W tamtym okresie (przynajmniej u mnie) wszyscy posiadali swoją strone w internecie na której opisywali swoje życie codziennie. Ja także należalam do tego grona i była to dla mnie , wielka przyjemność.
Z czasem jednak , brak czasu dawał swoje.. Dodawałam coraz to mniej postów aż w końcu zupełnie przestałam tutaj zaglądać. Bloga nie usunełam , postanowiłam zostawić sobie go na pamiątke i po jakimś czasie tam zajrzeć. :)
Co skłonilo mnie do załozenia następnego bloga?
Przede wszystkim wielka chęć do ponownego blogowanie ale też to , że chciałabym aby ten blog opierał się na tym czym naprawde się interesuje oraz z czym chciałabym wiązac moja przyszlość i się w tym jak najlepiej rozwijać.
Moda jest czymś , w czym żyje każdy z nas. Są ludzie ktorzy inetersują się tym mniej czy wiecęj ale każdy przez to jak wygląda pokazuje swoj charakater , styl. Myśle , że to jest w tym wszystkim najlepsze. 
Każdy zawsze znajdzie coś dla siebie.:)
Na blogu bedę starała sie pokazywać moje stylizacje czyli to jak ja postrzegam wielki swiat High Fashion.
Już od pewnego czasu obserwuje wiele blogów modowych , które tak naprawde zainspirowaly mnie do swtorzenia tego typu bloga. Osiagnięcia tych dziewczyn są naprawde ogromne i z całego serca im kibicuje.
Zastanawia mnie to , czy ja za jakiś czas będe tak samo dobra jak One i będe w stanie im dorównać ale to już ocenicie Wy sami :)
Poza moda , interesuje się urządzaniem wnętrz i  architektura którą  wybrałam jako mój kierunek studiów.
Taki kierunek studiów ponieważ musiałam sie w końcu na coś zdecydować i zacząc robić coś w tym kierunku. Rysuek i design są to dwie rzczy którymi interesowałam sie od dziecka. Zawsze lubiłam rysować , przekładałam na kartke wszystko co siedziało w mojej głowie i musze przyznać , że powstawała z tego niezła abstrakcja. Jeśli chodzi o design , uwielbiam przebywac w pięknych i zadbanych pomieszczeniach , są one wielką inspiracją do tego jak urzadzić swój dom , mieszkanie i każdy w danym miejscu stworzy coś swojego , coś orginalnego.Także na blogu pojawi się czasami też post z pewnymi dekoracyjnymi czy też architektonicznymi inspiracjami.
Mam nadzieje , ze sie wam spodoba. :)

SEE YOU SOON!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz