piątek, 8 listopada 2013

My choice.

INSPIRATIONS?



Dużą część czasu poświęcam na przeglądaniu blogów modowych. Codziennie bardzo wiele dziewczyn dodaje posty ze swoimi stylizacjami. Ja jednak mam swoja pewną grupke , ktorych blogi przegladam juz od pewnego czasu i staram sie byc na bieżąco. Ich stylizacje są jak najabardziej dopracowane , tak samo moge powiedzieć o zdjęciach ktore oddają niesamowity klimat .
I to jest własnie wedlug mnie największa inspiracja! Podczas przeglądania tych blogów , patrze z wielkim zachwytem jak te dziewczyny sie rozwijają i dokąd zmierza ich działalnosc.
Tak jak już powiedziałam robią to wszystko perfekcyjnie czego są oczywiście efekty.
I to najbardziej mnie naędza , aby z każdym dniem i z każdą  rzeczą robić to jeszcze lepiej i dawać z siebie tyle na ile nas stać i oczywiście jeszcze więcej . :)

Oprócz dużej ilości blogów , zaglądam do..
ELLE - Jest to jedyny magazyn który uporczywie staram się nabyć co miesiąc.
Znajdziemy tam przede wszystkim trendy na dany sezon , ale i też wzmianki na temat makijażu , podróżach , zdrowym odzywaniu oraz artykuły na różne tematy.
Wiele inspiracji , cudowne sesje i zdjęcia z wybiegów , ELLE jeszcze nigdy mnie nie zawiodło i mam nadzieje , że tak pozostanie. Myślę , że jest to podobna sytuacja jak z blogami , oglądając pewne stylizajce , sesje mamy już w głowie , pewien pomysł.




Po przeczytaniu ELLE , zawsze nadchodzi czas , na przejrzenie wszystkich możliwych sklepów online różnych marek. Są to zazwyczaj sieciówki , zaczynając od ZARY kończąc na River Island.
Przeglądam wszystkie możliwe kategorie , buty , koszule , spodnie..
I wyszykuje te rzeczy które najbardziej przypadną mi do gustu.
Tak jak już mówiłam , ELLE pokazuje trendy na dany sezon jeśli coś mi się po prostu spodoba , zawsze zaglądam do mojej szafy czy nie posiadam czegoś podobnego. Dopiero pózniej wybieram się na zakupy.
W dzisiejszych czasach można już znalezć bardzo ładne ale i tez dobrej jakości ubrania , wykonane z jak najlepszych materiałów i oczywiście przy odpowiedniej cenie. Na te rzeczy każdy stara się zwracam uwage wiec już większość sieciówek prezentuje coraz to lepsze kolekcje.:)

A teraz już zaczynamy nasz upragniony weekend. Czyli łóżko , kawa i nowe wydanie ELLE.
NICE WEEKEND!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz